El guionista Ramon Pardina presenta el seu darrer llibre a Andorra
El guionista Ramon Pardina presentarà a La Trenca el llibre de relats El gran circ domèstic (Pagès editors). L'acte serà divendres 28 d'octubre a les set de la tarda.
Ramon Pardina va ser creatiu publicitari i des de fa anys es dedica a l'escriptura de guions per a programes d'humor com Polònia, Crackòvia, El Foraster, Buenafuente o Late Motiv. També ha estat guionista del documental Les set vides del Perich.
Ha publicat els llibres de relats La novel·la que no he escrit mai (Premi Miquel Àngel Riera de narrativa breu 2005), El jugador de futbolí que volia córrer la banda (Premi Joan Santamaria de narració 2007), L'home més feliç del món (Premi Recull de narració Joaquim Ruyra 2010), El club dels homes amb bigoti (El petit editor, 2016) i, juntament amb Quim Masferrer, el llibre Dietari d'El Foraster (Ara Llibres, 2014).
Dijous ens presenta el seu nou llibre de relats El gran circ domèstic (Pagès editors), guardonat amb el XVI Premi 7 Lletres 2021.